Publikationen

www.digibe.ch ist ein Forschungsprojekt.

Hoffelner, C., Nägele, C., & Düggeli, A. (accepted). Play for the future: A cross-sectional study on the role of video game skills in student career planning. Simulation & Gaming.

Hänni, N., Hell, B., Pässler, K., & Nägele, C. (under review). Berufliche Interessen Jugendlicher: Eine Analyse offener Interessenäußerungen [Vocational Interests of youth: An analysis of openly expressed interests].

Nägele, C., Stalder, B. E., & Hänni, N. (2023). Finding the way into VET – career education. Zenodo. https://zenodo.org/record/8209167

Nägele, C., Stalder, B. E., Hoffelner, C., & Düggeli, A. (2022). Irritations in the career choice process and transformative learning. In C. Nägele, N. Kersh, & B. E. Stalder (Eds.), Trends in vocational education and training research, Vol. V. Proceedings of the European Conference on Educational Research (ECER), Vocational Education and Training Network (VETNET) (pp. 142–149). https://zenodo.org/record/6977532

Nägele, C., Stalder, B. E., Hell, B., Düggeli, A., Hoffelner, C., Pässler, K., Mitrovic, T., & Hänni, N. (2021). Skalendokumentation digibe, Zwischenbefragungen. PH FHNW, PHBern & APS FHNW. 10.5281/zenodo.5806478

Nägele, C., Stalder, B. E., Hell, B., Hoffelner, C., & Pässler, K. (2025). Reflexionsaufgaben in www.digibe.ch [Reflection tasks in www.digibe.ch]. PH FHNW, PH Bern, APS FHNW. https://doi.org/10.5281/zenodo.14956011

Nägele, C., Stalder, B. E., Hell, B., Düggeli, A., Hoffelner, C., Pässler, K., & Mitrovic, T. (2021). Digibe Skalendokumentation Basisbefragung [Digibe documentation of the scales baseline survey]. PH FHNW, PHBern & APS FHNW. https://doi.org/10.5281/zenodo.5805931

Nägele, C., Stalder, B. E., Hell, B., & Düggeli, A. (2020). Digitale Begleitung im Berufswahlprozess digibe. PH FHNW, PHBern & APS FHNW. https://doi.org/10.5281/zenodo.14012465